onsdag 24. desember 2014

24. desember // December 24rd

Nå er dagen endelig her og vi skal spise god mat, være med de vi er glade i og åpne presanger. Men det er ikke bare hygge i dag for Buddy er nødt til å forlate oss, og vi ser ham ikke igjen før om nesten et år. Tusen takk for følget, vi håper dere vil følge med også neste år!

//

The day we've been waiting for has finally arrived, and we're gonna eat good food, be with the ones we love and open presents. Christmas Eve is a little bitter sweet though since Buddy has to leave and we won't see him for almost an entire year. Thank you so much for following us this December, hope to see you next year!

Lina

3 kommentarer:

  1. Håper du har hatt noen fine dager i julen og koser deg videre Lina. Buddy kan man fint vente på uten tvil. Det er så artig at du lager disse innleggene med Byddy. Følger med neste år også jeg, selv om jeg har skrevet lite kommentarer i år. God jul videre
    Klem Anne Line

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder, Lina :)
    Håper vi får se Buddy igjen til neste jul, hihi.

    Godt nyttår til deg og dine!

    SvarSlett
  3. Hei søta,
    her hadde det ikke skjedd noe på en stund. savner dine blogginnlegg! Men lysten må være der, så ikke føl noe press :)

    Jeg er her når du er tilbake også!

    ps! Etter at jeg migrerte bloggen funker ikke linkene som tidligere funket på blogspot sin bloggroll. Hvis du har tid og lyst så er den nye adressen for blogroll updates http://fabelaktive.com/feed :) Jeg blir veldig glad om du tar deg tid til å oppdatere.

    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...