fredag 5. desember 2014

5. desember // December 5th


Jobben til sånne smånisser som Buddy er jo egentlig først og fremst å passe på at barna husker på å være snille. Men her hos oss bor det jo ingen barn, og det kan hende det gjør at Buddy kjeder seg litt innimellom. Heldigvis har han og vennene hans ingen problemer med å finne på ting. I dag er det snøballkrig! Siden vi ikke har så mye ekte snø og sukker ikke akkurat gjør seg så bra som snøballer har Buddy tatt i bruk marshmallows. Ser ut som det funker bra.

//

We don't have any kids and since the Elf on the shelfs main job is to remind kids to be good I think Buddy gets a little bored here from time to time. Luckily he and his friends are never short on ideas on what to do. Today they're having a snowball fight! Since we haven't got real snow and sugar don't make for the best snow balls Buddy has found some marshmallows that seems to do the trick.

Lina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...