lørdag 6. desember 2014

6. desember // December 6th



Juleverksted står selvfølgelig på plakaten for en liten nisse, og som dere ser i bakgrunnen der er han sertifisert av selveste julenissen. Buddy liker å lage ting, men er imidlertid ikke så fornøyd med at all denne moderne julepynten skal være svart. Hvordan pynter dere til jul?

//

A little Christmas crafting today and as you can see in the background Buddys little work shop is certified by none other than Santa himself. Buddy is not all happy cause he doesn't care much for the black Christmas decorations that are so popular this year. How do you decorate for Christmas?

Lina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...