mandag 8. desember 2014

The same procedure as every year - Innrede med planter

Jeg har ikke grønne fingre, og når NIB-redaksjonen og Plantasjen vil se hvordan vi innreder med planter nå i desember, da kommer jeg litt til kort. Jeg har selvfølgelig noen sukulenter stående, de overlever jo til og med en plantemorder som meg, men de lager ikke akkurat julestemning. Jula vår handler om det varige, tingene man kan ta fram på nytt som bringer gode minner og nostalgi. Derfor liker jeg å lage litt julepynt hvert år, og er kanskje ikke så opptatt av akkurat plantene. Når det er sagt skal det kanskje noen svibler i hus, men foreløpig greier jeg meg med denne filtkransen som er ny av året. Hvis dere har lyst kan jeg dele hvordan man lager den steg for steg, den er nemlig ikke nært ferdig ennå!

Nissene på bildet har vært med å feire jul så lenge jeg kan huske, og for noen år siden fikk jeg dem i julegave av mormor og morfar, da satt tårene løst for å si det sånn. Lysestaken er laget av deler kjøpt på Panduro, det er husene også. Trærne er fra Bloomingville og kjøpt hos Frøken Rosa, begge deler er malt av meg. Filten er fra Stoff og stil.

Lina

1 kommentar:

  1. Koselig alternative krans, man kan for eksempel lage sammen med barn ! :)

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...