onsdag 22. april 2015

Er det ingen som leser papiravisa lenger?


















Jeg skal ikke moralisere over døden av det trykte ord, for at jeg var i boligbilaget i Aftenposten i helga, det gikk meg hus forbi. Her har det ikke vært papiravis i hus på årevis, vi leser alt via skjerm. Og det gjør visst omtrent alle jeg kjenner også, for jeg fikk ingen hint om at artikkelen var ute før den ble publisert på nett i dag. Det er jo litt trist at vi ikke leser papiraviser, for det er ikke like stor ro over disse skjermene hvor det stadig popper opp en ny beskjed eller tre som avbryter det du holder på med. Men her er intervjuet med meg hvis du har lyst til å se likevel.

Ekstra hyggelig er det med alle nye som har titta innom her i dag siden Aftenposten faktisk linka til bloggen min også. Velkommen innom, jeg håper dere vil trives her! Men vær advart; det er som dama i kommentarfeltet under saken skrev "veldig turkis da".

English recap
I've done an interview on second hand shopping in one of the largest news papers in Norway. They took pictures of our home and wanted to hear my tips on where to find the hidden treasures.

Lina (@omgdeterlina)

4 kommentarer:

  1. Fin sak med mange fine bilder! Den bokhylla di gir meg hjertebank, altså. Håper jeg får bygget en egen bokhylle i år, men føler mine snekre kunnskaper er litt manglende på dette punktet.
    Ønsker deg en knall helg. Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Haha, "veldig turkis" kan vel umulig være ment som noe negativt? Så artikkelen, på nett siden vi sa opp papiravisen for noen år siden... Men jeg har ikke smarttelefon så den ble lest på en vanlig datamaskin, og altså mindre plaget av beskjeder som popper opp...

    SvarSlett
  3. Så kult! Jeg abonnerer ikke på aviser i det hele tatt, så takk for at du delte artikelen! Og jeg er så enig! Favoritt tingene mine hjemme er en blanding av arvegods og egne prosjekter. Ting med litt historie er liksom litt mer spennede!

    SvarSlett
  4. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...