søndag 17. januar 2016

Ute av syne ute av sinn

Nå er det lenge siden sist! Og sett utenfra ser det kanskje veldig trist ut, men sannheten er at det er veldig bra! Jeg starta opp bloggen mens jeg gikk hjemme med en kropp som ikke ville noen ting, og syns at livet var både vanskelig og litt ensomt. Bloggen ble inngangen til en helt ny verden som kunne gi meg mye av det jeg savnet sånn i hverdagen. Grunnen til at det er så lenge siden nå er at jeg har blitt frisk nok til å begynne å jobbe igjen! Riktignok savner jeg blogginga litt, men jeg finner rett og slett ikke tid til den når dagene blir til uker og måneder og så videre. Likevel hadde jeg lyst til å skrive at jeg ikke har glemt hverken bloggen eller dere som leser, jeg savner det jo litt som sagt. Kanskje kommer jeg tilbake, eller kanskje tar livet overhånd, men uansett vil jeg si at jeg er veldig takknemlig for alt dette rommet har gitt meg av glede, mestring, nye bekjentskaper og ikke minst venner. Tusen takk skal dere ha for at dere har vært med! Og dere, jeg er jo rett rundt hjørnet av disse sosiale mediene, bare søk meg opp på instagram; @omgdeterlina

Lina

2 kommentarer:

  1. Så bra med en så positiv grunn for null blogging! Godt å høre du er bedre. Om du finner tid til blogging igjen, så skal du vite at bloggen din har vært savnet. Snart ingen blogger igjen som er verdt å lese. Men kos deg med livet, og lykke til videre! Selv fikk jeg en liten bloggelyst tilbake da vi kjøpte nytt hus, så det kom plutselig noen innlegg, og kommer kanskje noen til etter som ting kommer på plass.

    SvarSlett
  2. Kjekt å høre fra deg igjen! Sjekker stadig bloggen din for å se om du har skrevet noe. Håper du finner tid til mer blogg skriving, og i mellomtiden så følger jeg med på insta! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...