søndag 22. februar 2015

Wanderlust (and winner of the giveaway)

Wanderlust - har vi egentlig et godt norsk ord for det? Vandrelyst kanskje? I hvert fall føler jeg det sånn nå. Jeg er opplevelsestørst. Jeg vil pakke den nye gamle kameraveska mi full av utstyr og dra ut og jakte på minner. Egentlig er jeg ganske glad i hverdagene og, men akkurat nå er det eventyrene som frister mest. 

Vinneren av giveawayen er trukket og den som kan håpe på å gjøre et like bra kupp som kameraveska mi i Europetastetic sin sjarmerende Etsy-butikk er Maia med bloggen Fabelaktig! Butikken er selvfølgelig åpen for dere alle, men Maia kan handle med en rabattkode på 20%.

Håper dere har hatt en fin helg, selv skal jeg bruke resten av søndagen på å slukke litt av vandrelysten min med en liten utflukt i nærheten!

//

English recap
I feel my self filled with wanderlust these days. Overwhelmed by the urge to fill my new old camera bag with my photo equipment and go on the hunt for memories. I think I'll have to spend the rest of the Sunday trying to satisfy my yearn for adventure even if it's only in my own neighborhood.

The winner of the giveaway was Maia with the wonderful blog Fabelaktig (meaning fabulous), you should check it out, she takes great pictures and is a real inspiration for me. 

Hope you have had a great weekend!

Lina

2 kommentarer:

  1. Hola amiga querida !! Espero que tengas un bendecido comienzo de semana !!
    Cariños

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...